maandag 4 november 2013

Candy Crush tips level 266

Candy Crush tips en strategieën voor level 266

Level 266 | Candy Crush tips level 266
Level 266 | Candy Crush tips level 266
Doel van Candy Crush level 266
In level 266 krijgen we 50 zetten om bestellingen op te halen en 25.000 punten te scoren.

Sterren voor level 266
1 ster: 25.000 punten
2 sterren: 180.000 punten
3 sterren: 260.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 266
In level 266 gaat het om de volgende bestellingen: 5 combi's van gestreepte snoepjes.

Strategieën van Candy Crush level 266
Probeer de gestreepte snoepjes in het bovenste deel van het scherm te maken. Als je dat doet in het onderste deel van het scherm, verschijnen er in de linker- en rechterkolom ineens drie bommen. Het gaat dan om 15-zetten-bommen en die maken het extra lastig. Probeer dat te voorkomen door bovenin de gestreepte snoepjes te maken. Level 266 is een redelijk lastig level. We mogen nu door naar level 267.

Niveau van level 266: Lastig.

Andere levels in de episode Vakantiehut zijn: Episode vakantiehut levels

16 opmerkingen:

  1. Ik probeer vaak je geweldige tips, dank daar voor!!!!!
    Maar in level 266 moet je 5 keer een combie maken van 2 gestreepte snoepjes.
    Je tip klopt helaas niet.
    Level 266 is ontzettend lastig.
    HELP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor het melden. Is inmiddels aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door level 266 wil ik stoppen met Candy Crush. Ook voor mij HELP!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. niet te doen dit level. gestreepte snoepjes zat, maar ze zijn niet bij
    elkaar te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ongelooflijk veel geluk gehad. was er snel door. Ik heb makkelijke levels gehad waar ik langer over deed. De tip bovenin blijven werkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is niet te doen zooooooo moeilijk help help

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik probeer het steeds het is niet te doen ik krijg er genoeg van het onmogelijk om dit te halen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het lukt echt niet ik blijf het proberen lukt van geen kant help mij toch svp.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kan echt zo boos worden wil weer 2 snoepjes bij elkaar doen ontploffen ze weer voordat het samen wil doen en dan die rot bommen het lukt mij echt niet help help

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ga stoppenik krijg er een staart van het kan gewoonniet het is zo moeilijk help help mij toch svp

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 266 is moeilijk. Maar er waren er meer moeilijk. En als je die dan haalt voel je je toch helemaal topppp!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. IK WIL STOPPEN!!!! Level 266 is niet te halen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zonde hoor! Het was zo leuk! Nu maar geen KING spelletjes meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. tips kunnen soms, ik zeg soms een heel klein beetje helpen, je moet vooral heel veel geluk hebben, ik heb al meermaals gedacht, dit level is niet te doen, maar uiteindelijk lukt het me dan toch weer, en zo gaan we verder, hoelang dit level gaat duren, geen idee, want dit is weer heel moeilijk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een klote level, niet te doen, heb het al heel veel keer gespeeld....wanneer heb ik nu eens geluk?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bommen komen in het onderste vak l en r onder de inkeping daar moet je wegblijven maar dan nog; snoepjes bijelkaar krijgen , chocola weghouden en bommen onschadelijk maken, mij lukt deze klote ronde niet en zo is er niks meer aan het spel en houd ik er mee op!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...