woensdag 4 december 2013

Boosterwiel | Wat is het Boosterwiel in Candy Crush?

Boosterwiel | Wat is het Boosterwiel in Candy Crush?

Boosterwiel | Wat is het Boosterwiel in Candy Crush?
Boosterwiel | Wat is het Boosterwiel in Candy Crush?
Het Boosterwiel (in het engels Booster Wheel) is een nieuw element dat op 27 november 2013 werd geïntroduceerd in Candy Crush. Het wiel kan slechts één keer per dag worden gedraaid. Wanneer een speler erop klikt zal het wiel automatisch draaien. Daarna kan een speler op de knop Stop Wiel klikken en het zal Boosterwiel vertragen. Wanneer het wiel stilstaat zal gewonnen prijs worden gegeven.

Zolang je het Boosterwiel niet mag draaien krijg je het volgende bericht te zien: "Kom later terug en draai opnieuw!"

Boosterwiel | Wat is het Boosterwiel in Candy Crush?
Boosterwiel

De Boosters die je kunt scoren zijn:
  • Een kleurenbom
  • Een gelukssnoepje
  • Een lolliehamer
  • Visjes, lees meer over visjes in Candy Crush
  • Een combinatie van een verpakt snoepje en gestreept snoepje
  • Een roze engelse drop
  • De jackpot: De jackpot is gevuld met 3x alle boosters die hierboven staan

Waar is het Boosterwiel gebleven?

Helaas is het boosterwiel iets tijdelijks. Na een dag of 10, verschijnt de melding "Was dat niet lekker? We hopen dat je hebt genoten van het bonuswiel. Blijf spelen voor meer overheerlijke Candy Crush-verrassingen!". Zorg er daarom voor dat je de boosters niet te lang bewaart. Je bent ze gewoon kwijt als het boosterwiel is verdwenen.

30 opmerkingen:

  1. Mij lukt het niet om het boosterwiel elke dag te draaien. Het is zelfs pas een keer gelukt.
    Ik krijg telkens de mededeling dat ik een internetverbinding nodig heb (en die heb ik). Meteen daarna de mededeling dat ik later terug moet komen en opnieuw mag draaien. Dit gaat al dagen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb een gelukssnoepje gedraaid, maar zie hem nergens terug! Waar kan ik hem vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor je begint kan je kiezen uit 3 snoepjes, kies het gewonnen snoepje en begin dan met spelen. Als je het gewonnen snoepje wilt gebruiken kies je rechtsboven het snoepje en je kan hem gebruiken

      Verwijderen
  3. Me wiel is in eens weg?? Was dit maar tijdelijk ofzo??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem10 december 2013 04:47
    Volgens mij staat dat er: "Maar het is helaas iets tijdelijks"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook mijn wiel is ineens weg, ik had nog 5 boosters kunnen gebruiken nu ben ik alles kwijt denk ik. Dus tip heb je een prijs zet het zo snel mogelijk in. Dat doe je als je het bord ziet staan met speel dan kan je kiezen welke booster je wilt nemen. Ik ben geen robot maar die letters die ik moet gebruiken vind ik knap lastig. Ga het weer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe krijg je het boosterwiel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik krijg een rood handje als cadeautje, wat kan ik daar mee doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In een spel kun je 2 snoepjes die geen directe combinatie opleveren met elkaar van plaats verwisselen. Een extra zet.

      Verwijderen
  8. Ik kan nog steeds gewoon elke dag het boosterwiel gebruiken. Maar ik speel ook allen via FB op pc....misschien een verschil? Ben bij lvl 480. Heb echter vrijwel alleen nog maar visjes, hamers of kleurenbommen gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb ee kokosrad geclaimd, alleen is deze nergens te zien. hoe kan ik um gebruiken (prr)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mijn boosterwiel doet het helemaal niet meer, voorheen wel. Ik krijg nu steeds een donker wiel te zien en soms staat er in dat ik later nog eens moet draaien, maar dat gaat dus al weken niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Per level worden verschillende boosters toegestaan om te gebruiken. In jullie geval zal dan dus de booster die je net gewonnen hebt, wel in een ander level te gebruiken zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAARDELOOS. Elke dag draai ik aan het boosterwiel, het zijn altijd dezelfde suffe prijzen. Je wint nooit de jackpot en áls hij perongeluk op de jackpot komt, dan schuift ie stiekem nog een plekje door. Bedankt Candy Crush!! -.-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nu bij level 2140. In al die tijd heb ik 1 x de jackpot gehad. Het ligt er dik op dat het gemanipuleerd wordt.

      Verwijderen
  13. Mijn boosterwiel is sinds vandaag pas weg. Heb alle prijzen al een keer gewonnen zelfs de jackpot!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat zit er dan in die jackpot?

      Verwijderen
    2. Ik heb de jackpot ook gewonnen krijg je v alles 3 dus het kan wel

      Verwijderen
  14. Heeft er ooit iemand de jackpot gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mijn vriendin heeft een soort glazen pot met munten er in. Daarmee krijg je extra boosters of goudstaven. Hoe kom ik hier aan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. waarom zie ik het boosterwiel niet als ik speel op de pc, en wel via ipad

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat doe je met dat roze checkje?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. meer dan 100 boosters zijn plots weg. Hoe krijg ik ze terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jackpot is zwaar gemanipuleerd. Als je er op dreigt te komen, vertraagt het rad dusdanig, dat je er net voor blijft hangen. Ligt er zoooo dik bovenop

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Na 2 jaar iedere dag draaien op 2 verschillende telefoons heb ik EINDELIJK een keer de jackpot gehad.
    Ik ben bij level 1592.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gisteren eindelijk jackpot gewonnen .Toen ik drukte op prijs claimen kreeg ik echter niets . Geen booster erbij gekomen .

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gisteren eindelijk jackpot gewonnen .Toen ik drukte op prijs claimen kreeg ik echter niets . Geen booster erbij gekomen .

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sinds aantal weken kan ik booster wiel niet gebruiken alleen met goudstaven wie weet raad

    BeantwoordenVerwijderen
  24. "Andy crush maakt geen verbinding met de winkel Help


    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...