maandag 4 november 2013

Candy Crush tips level 267

Candy Crush tips en strategieën voor level 267

Level 267 | Candy Crush tips level 267
Level 267 | Candy Crush tips level 267
Doel van Candy Crush level 267
In level 267 krijgen we 90 seconden om 100.000 punten te halen.

Sterren voor level 267
1 ster: 100.000 punten
2 sterren: 125.000 punten
3 sterren: 150.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 267
In level 267 gaat het om snelheid en punten. 100.000 lijkt niet alleen veel, voor 90 seconden is dat ook heel erg veel. Hoe scoor je veel punten in level 267?

Strategieën van Candy Crush level 267
Probeer snel de witte steentjes weg te spelen. Dat vergroot niet alleen het speelveld, maar daardoor komen de +5-seconden snoepjes in ons bereik. De bommen die verschijnen zijn vervelend, maar bedenk dat ze 3000 punten per stuk opleveren als je ze gebruikt. Dus als je drie snoepjes combineert levert dat normaal 60 punten op, maar als een van de drie een bom is wordt dat 3060 punten.

Ga dus voor de bommen, maar zorg dat ze niet te vroeg vallen. Probeer eerst de zijkant van kolom in het midden te raken en NIET de bovenste rij. Door de bovenste rij zullen de bommen vallen. Leuk, maar niet te vroeg. Als je er eerst voor zorgt dat het speelveld goot is, is het geen probleem meer! We mogen nu door naar level 268.

Niveau van level 267: Gemiddeld.

Andere levels in de episode Vakantiehut zijn: Episode vakantiehut levels

5 opmerkingen:

  1. ik haal meer dan 100000punten en geraak niet verder ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk dat ik hier te oud voor ben een keer knipperen met je oogjes en het is al voorbij die snelheid lukt mij niet svp help

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben al een wat oudere dame .die dit spel speelt .dit gaat mij veelste snel en ook nog die rot bommen dit komt echt niet goed help help

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een k.... level, is niet uit te spelen. Ik stop ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd ! Een rot level !!! Door die stomme bommen geraak je er nooit uit ! Ben al weken aan dit ellendig level bezig... Als het niet snel gaat beteren stop ik ermee !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...