zaterdag 14 december 2013

Droomwereld episodes

Droomwereld episodes

Droomwereld episodes
Droomwereld episodes
Ook in de Droomwereld van Odus zijn de levels verdeeld over episodes. Hieronder vind je de onderverdeling in deze Droomwereld levels. Deze episodes hebben weer aparte namen zoals Slaperige helling, Friemelfabriek en Borrelig bubbelbad. Zodra de Droomwereld meer levels en episodes krijgt, zullen we dat zo snel mogelijk op deze blog melden. Houd deze blog dus nog beter in de gaten dan je al deed!

Op 23 januari 2014 zijn er twee nieuwe episodes aan de Droomwereld toegevoegd. Het is dus weer meer genieten in de Droomwereld.
Droomwereld episode Borrelig bubbelbad
Droomwereld episode
Borrelig bubbelbad


Episode nr Episode naam Levels Verschijningsdatum
1 Slaperige helling 1-10 10 december 2013
2 Friemelfabriek 11-2010 december 2013
3 Borrelig bubbelbad 21-3510 december 2013
4 Aurora Chocorealis 36-50 10 december 2013
5 Lollylantaarns 51-6510 december 2013
6 Eierronde 86-80 23 januari 2014
7 Crazy Crossing 81-9523 januari 2014
6 Nerdy Nebula 96-110 6 februari 2014
7

18 opmerkingen:

  1. ik heb de hele saga gespeeld maar kom na level 65 niet door naar level 66 de episode is vergrendeld??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb hier ook hetzelfde probleem, ik krijg de "raad" om nog een episode te spelen maar geraak dus niet verder na level 65.... Level 66 blijft vergrendeld...Kan iemand een tip geven?

      Verwijderen
    2. ik heb even verder gekeken en denk dat het probleem is dat ik in de 'werkelijke wereld' niet verder geraakt ben dan level 69...blijkbaar stemmen de episodes van de werkelijkheid en de droom wat overeen en moet je die gelijklopend uitspelen! mijn probleem is nu dus level 70 want daar geraak ik niet door...

      Verwijderen
  2. Ik kan ook niet verder maar op mijn laptop wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb bij de "oude" level 276 50 zetten om 300 blauwe snoepjes te verwijderen, maar bij droomwereld maar 40 zetten. Daarom kom ik er niet doorheen hoe kan dat? Is er iets fout gegaan? Of is het nu een verplichting om te kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kom er ook niet doorheen, ik ben al blij als ik 200 blauwe weg krijg. Volgens mij is het een foutje want het is met mogelijk haalbaar om deze level te halen.

      Verwijderen
    2. Als je in 40 zetten 300 blauwe weg moet spelen zou je gemiddeld 7/8 snoepjes per beurt weg moeten spelen en die komen helemaal niet in het veld naar voren plus dat er eerst heel veel blokjes weggespeeld moeten worden. Volgens mij moet 300 blauwe, 100 blauwe blokjes zijn. Spelmakers willen jullie hier even naar kijken aub.

      Verwijderen
    3. Ik krijg het ook nooit voor elkaar.

      Verwijderen
    4. ik snap er ook niets van kan maar net 100 blauwe weg krijgen, ik heb wel gezien dat iemand hem heeft gehaald snap alleen niet hoe

      Verwijderen
    5. Ik heb deze gehaald, zonder iets te kopen. Volgens mij kwam dit door een update.




      Verwijderen
    6. Ik kom er ook niet doorheen. Ik houd steeds minimaal 200 blauwe snoepjes over.

      Verwijderen
    7. dit is ook niet mogelijk dus stopt hier candy crush voor mij definitief. Ga dus geen uren spelen terwijl het level niet mogelijk is en ik niet verder kan komen. Is dit een bewuste actie van de programmamakers? Zou dat niet sportief vinden!

      Verwijderen
    8. Ik ben er inmiddels ook al een paar weken mee bezig, heb een paar keer in de 40 steentjes overgehouden dus blijf het proberen. Het nadeel is dat je steeds heel weinig blauwe in het veld hebt. Wat naar mijn oordeel het beste gaat is wanneer je een spikkelbal hebt deze niet te combineren met blauw maar met een van de andere kleuren, krijg je wel meer blauwe in het veld. Ik denk maar zo, de aanhouder wint, succes allemaal

      Verwijderen
  4. Bij mij lukt het ook niet, ben er al weken mee bezig! Er is 1 iemand bij mij in het veld die hem wel gehaald heeft, maar deze heeft na enig aandringen toegegeven iets gekocht te hebben......dusssss! Ik blijf proberen maar ga niks kopen! Ik hoop echt dat dit nog veranderd gaat worden of dat er ooit een gouden tip komt hoe dit level uit te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt mij ook een zware opdracht. Nu paar x geprobeerd. 1x onder 100 over gehouden. Vaak eerder richting 200.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yeahhhhhh, eindelijk na ca. 3 weken is het me gelukt, zonder te kopen. Ruim 1 miljoen punten en nog 5 zetten over, dus het kan, de aanhouder wint. Happy.




    BeantwoordenVerwijderen
  7. sinds vanmiddag 60 zetten ipv 40 ,dus nu wel gehaald :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...