zondag 13 oktober 2013

Candy Crush tips level 180

Candy Crush tips en strategieën voor level 180

Candy Crush tips level 180
Candy Crush tips level 180
Doel van Candy Crush level 180
Level 180 is weer een ingrediënten level. Verder moeten er 45.000 punten gehaald worden in 35 zetten.

Sterren
1 ster: 45.000 punten
2 sterren: 150.000 punten
3 sterren: 210.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 180
Dit is een redelijk lastig level waarbij je twee hazelnoten en een kers naar beneden moet halen. Je hebt daarvoor 35 zetten. En er zijn wat hindernissen: veel tralies-velden en gewelfde steentjes. Op de bommen hoef je niet te letten. Dat zijn 35-zetten bommen.

Strategieën van Candy Crush level 180
Probeer door de muur van gewelfde steentjes en tralies-velden te breken. Vooral op de plekken waar de hazelnoten en kers liggen. Met een beetje geluk liggen ze bij elkaar. Als je dat gelukt hebt is dit level wel te doen. Anders wordt het heel lastig. Speciale snoepjes zullen een hulp zijn. Nu op naar level 181.

Niveau van level 180: Redelijk lastig.

Andere levels in de episode Cupcake Circus zijn: Episode cupcake circus levels

8 opmerkingen:

  1. Heel moeilijk niet door heen te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie er erg tegenop. Zojuist pas mee begonnen. Maar oogt heel lastig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 180 is een rot level, ik stop zo gauw ik zie dat er te weinig beurten over zijn,
      dat doe ik met alle levels, en je krijgt na een tijdje veel meer kleurenbommen.
      5 levens heb ik zo op, maar de levels heb daardoor ook sneller af.

      Verwijderen
  3. De bommen zijn helaas gewijzijgd en ontploffen nu bij 25 zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. noem dit level maar gerust verschrikkelijk moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met geluk en inzicht kun je hem halen!! Heb er wel een lange tijd (enkele weken) over gedaan, dus gewoon blijven proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oke, dat een level moeilijk is.. Tot daar nog aan toe. Maar als het je levens gaat kosten, voordat je überhaupt aan de gang kan gaan... Sucks echt!!! als ik mijn levens verknal, oke. Maar als CC geen combinaties kan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...