maandag 14 oktober 2013

Candy Crush tips level 181

Candy Crush tips en strategieën voor level 181

Candy Crush tips level 181
Candy Crush tips level 181
Doel van Candy Crush level 181
Level 181 is een ingrediënten level. Verder moeten er 20.000 punten gehaald worden in 50 zetten.

Sterren
1 ster: 20.000 punten
2 sterren: 55.000 punten
3 sterren: 65.000 punten

Candy Crush tips level 181
Candy Crush tips level 181
Omschrijving van Candy Crush level 181
Level 181 lijkt een redelijk lastig level, maar dat valt uiteidelijk best mee. De twee kersen vind je in de buitenste twee kolommen, dus niet in het grote speelveld. De 50 zetten die je voor dit level hebt moeten ruim voldoende zijn.

Strategieën van Candy Crush level 181
Begin met het middenvlak. Zorg ervoor dat het speelveld in ongeveer 10-15 zetten bijna vrijgespeeld is. Dan kun je gaan beginnen met het maken van speciale snoepjes. De speciale snoepjes heb je in dit level echt nodig. Dat is de eigenlijk de enige manier om de verschillende gewelfde steentjes in de rechter- en linker kolom te raken.

We hebben het dan over de combi van een gestreept en verpakt snoepje. Of een horizontaal snoepje en eventueel een kleurenbom met een gestreept snoepje. We mogen naar het volgende level: Level 182.

Niveau van level 181: Makkelijk.

Andere levels in de episode Cupcake Circus zijn: Episode cupcake circus levels

62 opmerkingen:

  1. De combinaties van speciale snoepjes hebben geen enkel effect op de zijkanten,
    En dit is echt geen makkelijke level, door dit zo te zeggen verhoog je alleen maar de toch al aanwezige irritatie van iemand die tips gaat zoeken om toch eindelijk dat rotlevel te kunnen halen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe kan het dat als je 6 lollies hebt, dat je ze dan plots kwijt bent ben al 3 maanden bezig, weet iemand een antwoord

      Verwijderen
  2. helemaal mee eens. dit is absoluut geen makkelijk level.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben al een week bezig.Makkelijk!!????Echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schijn bedriegt ... het is één vd moeilijkste levels, juist omdat de gebruikelijke combinaties weinig effect scoren op de 4 of 5 lagen per cupcake, en je ze maar net op de goede hoogte moet zien te krijgen. Bovendien doet een combinatie niet altijd wat je ervan verwacht/hoopt, vooral niet de combinatie horizontaal/verticaal gestreept.
    Dus begin ajb niet over makkelijk, zonder een voorbeeld te laten zien en/of informatie te geven over hoe snel jij dit level dan wel hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit all weken vast krijg het echt niet gedaan probeer het nog even en dan stop ik er helemaal mee pfffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee! Beslist niet gemakkelijk! Maar na 2 weken vrij intensief spelen is het gelukt! Pffff....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog even en flikker mijn pc het raam uit, als men dit makkelijk vindt wat gaat er dan allemaal wel niet komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ben al meer dan een week bezig,het is tot nu toe de moeilijkste level die ik ben tegen gekomen,je kunt er niet langs zonder te kopen,voorbeeldfilmpjes hebben geen zin.
    Je moet heel wat zetten doen om die 4 lagen te vernietigen,aardigheid gaat er af,wil best een game spelen.maar niet op deze manier dat je constant maar dezelfde spel moet overdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. grrrrrrrrrrrrrr rotlevel vind het ook niet meer leuk zo iedere keer hetzelfde level overnieuw,begint aardig te vervelen zo ....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie schrijft in hemelsnaam deze blog?!?!
    Ik heb het al eerder gezegd, en ik herhaal het nog maar een keer: degene die deze blog schrijft spoort niet! Dit is veruit het moeilijkste level tot nu toe. Hoe durf je dit in hemelsnaam een makkelijk level te noemen??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is zeker geen makkelijke level zit er al heel lang in!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. UITERST MOEILIJK ! Al heel veel combinaties gemaakt! Is niet te doen! Nog wel paar keer proberen , en daarna er maar de brui aan geven! Vind het SUPER JAMMER om hier dan te moeten stoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waardeloos ik stop er mee. Het was leuk maar makkelijk??? Je krijgt nu geen kans meer jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben al gestopt vind je het raar je komt ja niks verder. He gelukkig ben je van die ergenis af.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was wel een leuk spel. Maar gewoon veel te moeilijk. Helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De combinaties doen inderdaad niet wat je verwacht. Snoepjes vallen meestal op de onderste regel en dan heb je er niets meer aan. Wat ook erg hinderlijk is, dat het je een extra zet kost als er geen mogelijkheden meer zijn en opnieuw gehutseld moet worden. Een vreselijk level, je zin vergaat ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vraag me af waarom mijn reactie door de auteur werwijderd is. Ik had geschreven dat ik verschillende plaatsen terug was gezet nadat ik het spel dad verwijderd en weer gedownload heb.
    Daar is toch niks mis mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Annie, maar de melding "Deze reactie is verwijderd door de auteur." verschijnt als je zelf je commentaar (per ongeluk?) verwijderd.

      Verwijderen
  19. O.k . Wist ik niet. Weet je misschien waarom ik een paar plaatsen achteruit gezet ben want ik was door level 181 heen maar zit nu alweer dagen vast op dat level. Grrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  20. vreselijk level, zit al weken vast. jammer want de lol gaat er af!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik hou t ook v gezien dit heeft niets e maken met speelen.bekijk t maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben ook al weken bezig met dit level. Ik word er niet vrolijk van. Ga candy crush verwijderen. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Inderdaad is dit niet makkelijk te noemen en ook het aantal zetten is niet "ruim voldoende". Jammer dat de blogger of de makers niet met gerichte tips komen om het level echt uit te spelen. Ben nu 2 weken dit level aan het spelen, nog even en ik doe net zo lang over als de overige 180 levels bij elkaar.......

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tja, ik heb nog niet eerder zo lang over een level gedaan. Ben benieuwd of het me ooit lukt. Ik hou nog even vol, maar leuk is anders. Wil iemand die het gelukt is dit even melden? Dat geeft moed, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik had dit eerder moeten schrijven:ben erdoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook ik zit al heel lang vast. En dan zeggen makkelijk!!! Niet te doen..veel te weinig zetten! Word er gek van. En kopen helpt niets! !!! Want met welk object raak je die ROT STENEN??? Geef sub meer zetten, of ik stop ermee! !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dan maar hamerlolly's sparen met het boosterwiel, zit nix anders op.....

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weet iemand of je met de hamerlolly's de stenen kunt verwijderen? Ik ben ze aan het sparen maar durf ze niet te gebruiken in dit ROTSPEL. ...Echt ben er zo klaar mee! Zit al weken te tobben!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik kap er ook mee, jammer, vond het een leuk spel, maar je maandenlang ergeren aan hetzelfde spel, nee bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja met de hamerlolly kun je niet de steen maar wel het laatste zwarte vierkantje verwijderen.. Maar dan nog krijg ik ook het level niet vrij gespeeld..Zit ook al 2 weken op dit level..En zeker geen makkelijke level zoals gezegd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oei, al diat negatieve over 'stoppen' geeft geen moed. Toch ken ik hel wat spelers die 'ons' al lang voorbij zijn. Hebben ze gekocht? Neen, gewoon weeeeeeken lang geprobeerd. Ga ik ook nog effie(weken) doen. Moed guys en girls.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Onbegrijpelijk dit level makkelijk te noemen. Na meer dan een maand is het me zojuist gelukt dit level te behalen! Was eigenlijk niet leuk om zo lang met een level bezig te zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen
  33. help mij svp het lukt niet en ik vind het spel oooooo zo leuk help help svp

    BeantwoordenVerwijderen
  34. zit al dagen vast, vreselijk, krijg het niet voor elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  35. HELP!!! HELP!!!!
    Gemakkelijk level, echt niet!! Zit al weken (misschien wel 6) op dit level en het lukt niet.
    Wie helpt mij!!!!! svp. Ik vind het een leuk spel maar als ik niet verder kom dan moet ik maar stoppen, zo is het niet meer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ik heb maar 40 zetten !!!! Veeel te weinig, niet te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hihi had het ook eerder moeten schrijven, ben er opeens door !!! Wel met 2 lollystokjes, bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. niet te doen in 40 zetten, heeft me al heel wat levens gekost, erg lastig lvl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. 181 is eigenlijk geen spel meer. het is om razend van te worden, wat je ook probeert, je komt altijd 3 zdetten te kort . WAARDELOOS!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dit is een heel irritant en moeilijk level.Dus wie zegt dat dit makkelijk is heeft al gelijk mazzel gehad met zijn combies.Zit al weken vast en de combo's schieten merendeel weg omhoog dan naar de zijkant.Dus dat heeft weinig effect.Vind wel dat een spelletje leuk moet blijven en niet dat je maand zwoegt op een level.En bijna onmogelijk wordt daardoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Na 4 week spelen eindelijk mazzel wat 1 rot level hoezo makkelijk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een rot level. Moeilijkste tot nu toe. De lol gaat er zo wel van af. Ben al ruim 3 weken bezig a 25 x p/d spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ik begrijp niet dat wanneer ik al een blokje aan de zijkant heb gekneusd, deze bij de volgende keer van raken weer massief wordt. hoe kan dat, hebben andre spelers dit ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een drama level, hoezo een leuk spel, het is een grote ergernis aan het worden, ik ga het eraf gooien en iets anders zoeken, terug naar Angry Birds :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een moeilijk level gewoon niet te doen. Zit al meer dan een maand vast. Niet leuk meer.mensen je krijgt nu geen kans meer. Spelletjes zijn leuk maar je moet wel een kans krijgen aardigheid gaat eraf. Op den duur stop je ermee jammerdan.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Is om gek van te worden, is dit het einde van het spel?

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zit al verschillende weken vast op level 181, wordt het ook moe, is absoluut geen gemakkelijk level

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Waarom krijgen we niet wat meer zetten voor deze level? Dan zijn veel mensen blij en kan deze level wat aangenamer worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. jongens en meisjes, wat doen jullie toch allemaal moeilijk in al die reacties? ok ik geef toe het level mag inderdaad niet 'makkelijk' genoemd worden maar ik had hem gewoon binnen 5 tot 10 keer gehaald. Je moet zorgen dat je onderin moves (liefst horizontaal) over hebt zodra je in het MIDDEN van het veld gestreepte maakt, dan kun je met die extra moves onderin ze op de goede hoogte plaatsen voordat je ze laat ontploffen

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ben al 3 maanden bezig, in het begin intensief maar nu zo af en toe. Ik heb het helemaal gehad met dit spel..

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dit is een idioot moeilijk level. Tips hierboven slaan nergens op. Voor mij het einde van een leuk spel.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ben al 4 maanden met dit level bezig.
    Ik stop nu met het spelen van Candy Crush. De lol is er nu wel af. Jammer dat men gemeend heeft dit level te creëren. Het mag best moeilijk zijn maar dit level is onmogelijk. Er zullen mensen zijn die dit wel halen dus ben ik waarschijnlijk te dom voor dit spel.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oké, na al het dramatische commentaar hierboven begon ik m enigzins te knijpen wb dit level.. Maar heb het in slechts 3 keer gehaald en wel door verticale en horizontale gestreepte snoepjes te maken en die te combineren op de juiste hoogte, maar nog beter werkte het door 2 kleurenbommen naast elkaar te krijgen en dan knallen maar... Dit is zo'n level en waar je én goed moet opletten én wat mazzel moet hebben... Maar ik heb geen enkel hulpmiddel gebruikt, ik ga geen geld uitgeven aan een spel, dat weiger ik, succes allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Het is een leuk spel, maar dit is niet leuk meer. Je moet ook een kans krijgen level 875 ben ik ook dik 4 dagen mee bezig. heeft intussen wel 100 levens gekost denk ik. Nee niet leuk meer. Dan is het afgelopen jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Kan niet eens beginnen, na 2 keer geen combinatie krijg ik spel stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Be realistic, I am at level 875 and to get there is hell. The frater you Come the less help you get. Better stop the game. They lost already so many players. All my friends stop so at last you won't get help.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Sorry maar ik vind het een rare opmerking dat dit level gemakkelijk zou zijn. Een van de meest irritante die ik gespeeld heb!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...