maandag 4 november 2013

Level 275 | Candy Crush tips level 275

Candy Crush tips en strategieën voor level 275

Level 275 | Candy Crush tips level 275
Level 275 | Candy Crush tips level 275
Doel van Candy Crush level 275
We spelen met level 275 een gelatinelevel. In level 275 moeten we 130.000 punten scoren en veel gelatine wegspelen.

Sterren voor level 275
1 ster: 130.000 punten
2 sterren: 230.000 punten
3 sterren: 270.000 punten

Level 275 | Candy Crush tips level 275
Level 275
Candy Crush tips level 275
Omschrijving van Candy Crush level 275
In level 275 gaat het om heel veel gelatine, het complete scherm lijkt ermee vol te staan. Je denkt in het begin dat de chocolade het lastigste is, maar dan heb je de bommen nog niet gezien. De 3-zetten-bommen... Die moet je dus zien te voorkomen, maar als ze dan toch komen heel erg snel uit de weg ruimen.

Strategieën van Candy Crush level 275
Probeer de chocolade af te remmen. Gebruik de visjes zo laat mogelijk. Het liefst in combinatie met een speciaal snoepje. Probeer te voorkomen dat de 3-zetten-bommen verschijnen. Ze liggen helemaal links- en rechtsboven. Probeer daar zo lang mogelijk vanaf te blijven.

Op die plekken ligt geen gelatine dus je hoeft er ook niet per se bij te komen. Als de bommen wel verschijnen is dat bijna altijd einde oefening. Of je moet het geluk hebben dat je ze 1 plek kunt verplaatsten door het maken van een rij van drie net naast de plek waar de 3-zetten-bom verschijnt.

Level 275 heb ik gehaald toen ik veel verpakte snoepjes kon maken en gebruiken. Laat ze vooral niet op de bovenste 3 rijen ontploffen. Ik denk dat verpakte snoepjes gebruiken DE tip is om level 275 te halen.

We mogen nu door naar level 276.

Niveau van level 275: Zeer lastig.

Andere levels in de episode Vakantiehut zijn: Episode vakantiehut levels

10 opmerkingen:

  1. Ik ben hier al 3 weken mee bezig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er ook al een tijdje mee bezig, al zeker 100x gespeeld, zonder geluk geraak ik daar nooit door!!!!

      Verwijderen
  2. Pfff zojuist een lastig level gehad. En nu dus een zeer lastig die eraan komt. Zie ertegen op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow....had alle geluk. Hierboven schrijf ik dat ik ertegen op zie. Nu er al doorheen. Ik had diverse gestreepte snoepjes staan. 1 verpakt snoepje een twee gekleurde bom snoepjes. Knalde daar de restanten ineens mee weg. Heeft me max 5 pogingen gekost.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is zeer lastig zit al een maand vast, maar ik geef niet op ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Probeer eerst om het slijm onder die chocoladedingen weg te halen en een kleurenbom op één van de drie visjes te laten landen maar nog NIET gebruiken! als er per ongeluk een bom links of rechtsboven valt ben je de klos. De kleurenbom pas verwisselen met een visje als je nog maar 12 slijmvakjes over hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Begint op Mens erger je niet telingen, dat wil je toch ook niet eindeloos spelen? Zo ben je er wel gauw klaar mee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt op mens erger je niet, snap wel dat iedereen afhaakt. Al die tips, onnodige informatie. Puur geluk als je de juiste combi krijg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oké ik heb nog n andere optie, ga word feud spelen, leer je meer van, minder frustrerend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb dit level in 1 keer gehaald. Blijkbaar veel geluk gehad. De levels hiervoor vond ik veel lastiger.
    Er zit weinig logica in dit spel. Voor sommige levels heb je vooral stom geluk nodig en duurt het weken voor je verder komt...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...