maandag 4 november 2013

Level 273 | Candy Crush tips level 273

Candy Crush tips en strategieën voor level 273

Level 273 | Candy Crush tips level 273
Level 273 | Candy Crush tips level 273
Doel van Candy Crush level 273
Level 273 is een gelatinelevel. In level 273 krijgen we 50 zetten om gelatine weg te spelen en om 75.000 punten te halen.

Sterren voor level 273
1 ster: 75.000 punten
2 sterren: 115.000 punten
3 sterren: 150.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 273
In level 273 gaat het om gelatine en punten. De gelatine vind je op de onderste 4 rijen. Het gaat om 36 blokjes. De 7-zetten-bommen die te pas en te onpas verschijnen maken level 272 erg lastig.

Strategieën van Candy Crush level 273
Let goed op de 7-zetten-bommen. Speel ze zo snel mogelijk weg. Verder is het een kwestie van snel alle schuimpjes wegspelen, maar dat is meer werk dan je in het begin denkt. Zorg voor kleurenbommen en andere speciale snoepjes. Die zullen je zeker op weg helpen. We mogen nu door naar level 274.

Niveau van level 273: Lastig.

Andere levels in de episode Vakantiehut zijn: Episode vakantiehut levels

29 opmerkingen:

  1. Ben nu al een paar weken bezig met dit level maar kom er niet doorheen. ik hou op met candy crush te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik niet hoor. anderen hebben het ook gehaald dus doorzetten tot het bittere einde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat moed verzamelen om erdoor te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook al een tijdje bezig... Het scheelt dat het geen echt vervelend level is.
    Ik ga nog wel even door, hoop natuurlijk dat het niet meer al te lang gaat duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bedoelen jullie met de 7 zetten bommen? Bij mij blijven ze tot het einde verschijnen! Als ik halverwege ben gaan ze al af.SPEL OVER. En wat zijn schuimpjes? Erg onduidelijke uitleg. Vind er niks meer aan en ga stoppen net als zovele van mijn vrienden! Ik kan hun hulp ook niet meer inroepen!! Redactie waarom zo moeilijk????????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat.niet om 7 bommen maar om bommen van 7 zetten...

      Verwijderen
  6. de bommen zijn zo moeilijk te pakken het is niet te doen je bent alleen maar druk met die bommen voor het verdere spel kom je niet toe.help help svp

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jullie hebben het over 7 bommen dit klopt echt niet het zijn er veeeeeeeeeel meer het is niet te doen je bent alleen maar met die rot bommen bezig dit lukt echt niet. ik word er gek van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er wordt bedoeld 7-zetten bommen. Dus bommen die je in 7 zetten weg moet spelen.

      Verwijderen
    2. De bommen ontploffen na 7 zetten!!!! Maar blijven gedurende de 50 zetten komen!!

      Verwijderen
  8. dat er bommen in het spel zitten oke maar dan kom je echt aan andere dingen toe dit is niet te doen en er zijn zoveel bommen help help svp jullie maken te moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ga denk ik stoppen ik heb nu al vele keren de bommen niet weg kunnen spelen dit is onmogelijk help help anders stop ik. en ik mag het zo graag spelen .het is onmogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die rot bommen ik speel al heel lang en heeeeeel erg vaak krijg ik de bommen niet weg.ik krijg dit nooit voor elkaar help ij toch svp

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben nu al de hele dag bezig die rot bommen krijg ik niet weg wat ik ook probeer.om moedeloos van te worden een spel spelen wat gewoon onmogelijk is help help svp

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben er klaar mee, niet te doen, adieu Candy Crush. Net zoals vele kennissen stop ik ermee, bah gewoon niet te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 273 is een rot level, dr is niet door te komen.
    het is puur geluk als je die haalt. Er zij veel te veel bommen.
    waardeloos spel, maar ze hopen natuurlijk dat je gaat kopen, nou mooi niet , die lui worden stinkend rijk met deze puzzels, maar niet door mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel candy ligt niet hoe je het speelt , maar hoe de blokjes vallen. er zijn mensen die dit klote spel in 1 x halen, maar dat is puur geluk meer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. als je gek wil worden , moet je level 273 spelen , ]wat een klote spel zeg.
    Bahhhhhhhhhhhhh.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is niet leuk meer kut spel. Ben ver gekomen, maar dit is niet te doen sorry hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is niet te doen. Kut spel sorry hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoveel reacties, snap t wat eek K level, ben er wel klaar mee, dus allemaal, op zoek naar een nieuw spel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zuiver en alleen om je tot kopen aan te zetten!! Niet doen dus en gewoon een ander spel zoeken wat wèl leuk is. Tenzij je verslaafd bent, dan heb je pech, want je hebt er alleen jezelf maar mee. Ophouden dus. Of elke dag 6 kansen om je steeds gekker te maken?
    Nee toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een rot level. Alle bommen/drilvisjes en snoepjes ingezet en toch lukt het mij niet om dit level te halen!!! Wat is de bedoeling van dit level??? Dat we massaal stoppen met dit spel!!!! Ben al maanden bezig en heb er heen zin meer in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jongens, hou toch op met dit spel, ben gestopt na het level 400 je krijgt alleen maar irritatie en geloof me het wordt alleen maar erger waarom stoppen er zoveel met dit spel? En dat wil naar de beurs??? Dan moet je je zaken beter voor elkaar hebben!.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net na 3 weken dit level gehaald wel 4x een kleurenbom gehad .
      Dus er is hoop voor iedereen!

      Verwijderen
    2. Inderdaad!! Ik geef niet op!!💪🏼

      Verwijderen
  22. Dit is niet te doen gewoon!! Ik ben er nu al weken dagelijks mee bezig, maar haal dit level nog niet bijna!!! Jammer!! Maar ik geef niet op, want veel van mijn vrienden die ook Candy Crush spelen, hebben het level ook gehaald. Dus het is niet onmogelijk!! Je moet gewoon geluk bij dit level hebben, net als vele andere Candy Crush levels. 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...