maandag 4 november 2013

Candy Crush tips level 269

Candy Crush tips en strategieën voor level 269

Candy Crush tips level 269
Candy Crush tips level 269
Doel van Candy Crush level 269
In level 269 krijgen we 50 zetten om gelatine weg te spelen en om 30.000 punten te scoren.

Sterren voor level 269
1 ster: 30.000 punten
2 sterren: 100.000 punten
3 sterren: 120.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 269
In level 269 gaat het om 16 gelatineblokjes. Deze staan rechtsonder bij elkaar onder de dropveters.

Strategieën van Candy Crush level 269
Dit is een lastig level door de dropveters. Met de visjes kun je wat dropveters wegspelen, maar je hoeft de visjes niet te combineren met een kleurenbom of gestreept snoepje. Met een verpakt snoepje kan wel, dat heeft nog een beetje effect. We mogen nu door naar level 270.

Niveau van level 269: Lastig.

Andere levels in de episode Vakantiehut zijn: Episode vakantiehut levels

13 opmerkingen:

  1. Dit level is niet te doen! !! Bij de uitleg wordt niet gesproken over de bommen die onder de dropveters zitten, en die maken dit spel onmogelijk!!! Ik verspeel al mijn levens en weet niet hoe ik verder moet!! Iemand een hint??? Want anders stop ik met CC. Redactie: Jullie maken het Veel te moeilijk!!!!��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klootlevel; niet te doen door de bommen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die bommen krijg je nooit te pakken deze level is onmogelijk te doen help svp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben echt niet zo piep meer .maar ik vind het spel zo leuk.maar dit is voor mij onmogelijk die bommen zijn zo weg .ik krijg er wat van dit is geen ontspaning. iets wat onmogelijk is.help svp

    BeantwoordenVerwijderen
  5. willen jullie mij helpen svp het lukt echt niet helppppppppppp svp anders stop ik wat ik heel jammer vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het lukt van geen kant die bommen krijg ik echt niet weg help mij toch svp.dit is een onmogelijke opgave.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben nu al zolang bezig ik krijg het niet voor elkaar zooooooooooooooo moeilijk voor mij help svp

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat nu moeilijk? Dat is het helemaal niet...Ik speelde dit level in 3 keer uit.
      Je moet natuurlijk niet klakkeloos zitten te schuiven, maar logisch spelen.
      Ik wens iedereen succes en denk maar "De aanhouder wint"

      Verwijderen
    2. Net als Cor had ik het spel ook uitgespeeld in 3 keer. Mijn groot geluk was dat ik een visje kon combineren met een verpakt snoepje. Daar kwam ik echt veel verder mee.

      Verwijderen
  8. Dat klopt, maar de bedoeling is ook dat je koopt, het spel is niet bedoeld om voor ontspanning, maar om je te verleiden om geld uit te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bovendien let maar op, bepaalde gratis snoepjes krijg je niet meer en als je een gratis bom hebt, dan ben je die bijna direct weer kwijt omdat het spel je de mogelijkheid niet meer wilt geven om die efficient te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zet de klok van je phone of tablet telkens 2,5 uur verder. Dan krijg je iedere keer 5 nieuwe levens.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waardoor je nog meer tijd kunt verspillen aan dit spel...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...