zondag 3 november 2013

Candy Crush tips level 254

Candy Crush tips en strategieën voor level 254

Candy Crush tips level 254
Candy Crush tips level 254
Doel van Candy Crush level 254
In level 254 moeten we bestellingen ophalen. Ook moeten er ten minste 15.000 punten gescoord worden in 50 zetten.

Sterren voor level 254
1 ster: 15.000 punten
2 sterren: 65.000 punten
3 sterren: 85.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 254
In level 254 gaat het om bestellingen. 3 combi's moeten er worden gemaakt: Twee verpakte snoepjes moeten worden gecombineerd, twee gestreepte snoepjes moeten worden gecombineerd en twee kleurenbommen moeten worden gecombineerd. We hebben 50 zetten om dat klaar te spelen.

Strategieën van Candy Crush level 254
De strategie is om te pakken wat je pakken kunt. Combineer zoveel mogelijk naar speciale snoepjes en probeer speciale snoepjes boven of naast een zelfde soort snoepje te krijgen. Level 254 is een gemiddeld level. We mogen nu door naar level 255.

Niveau van level 254: Gemiddeld.

Andere levels in de episode Heerlijke stromen zijn: Episode heerlijke stromen levels

11 opmerkingen:

  1. ik vind hem erg lastig elke keer als ik weer 2 snoepjes samen kan doen ontploft alles heel vervelend help help ik ben al zo lang bezig ,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mij lukt het echt niet alles wat ik doe ik raak steeds alles kwijt hoe doen jullie dit geef mij raad svp hier word ik hopeloos van ik ga echt mijn geduld verliezen het lukt gewoon niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is hopeloos, al zolang bezig aan dit level, niet leuk meer...pfffff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij dit level moet je echt geluk hebben volgens mij. Het lukt me niet om alle drie de opdrachten uit te voeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op deze site tref ik weinig nuttige strategische tips. En gemiddeld is dit level niet. Gewoon moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel vervelend level, net zoals 245, bijna onmogelijk, kwestie van geluk hebben hoe de computer de nieuwe snoepjes laat vallen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het spel loopt vast als je als laatste 2 gespikkelde snoepjes combineert!! Had het al 3 keer uit kunnen spelen phfffff!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker niet gemiddeld. Bijna onmogelijk, frustrerend level. Wachten op heel veel geluk of gewoon kappen en een ander spelletje zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hopeloos ! ik ben al maanden aan het proberen ! wat een rotlevel !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Idd TIPS krijg je echt niet, althans geen info waar je wat aan hebt om hey level sneller te halen.
    Gewoon n

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...