zaterdag 2 november 2013

Candy Crush tips level 241

Candy Crush tips en strategieën voor level 241

Candy Crush tips level 241
Candy Crush tips level 241
Doel van Candy Crush level 241
Level 241 is weer een gelatine level. Daarbij is de minimale score die je moet behalen is 70.000 punten. Je hebt hiervoor maximaal 50 zetten.

Sterren voor level 241
1 ster: 70.000 punten
2 sterren: 140.000 punten
3 sterren: 170.000 punten

Candy Crush tips level 241
Candy Crush tips level 241
Omschrijving van Candy Crush level 241
In level 241 moet je in 50 zetten minimaal 30.000 punten halen en gelatine wegspelen. De strook met de bruine gewelfde steentjes is het lastigste om weg te spelen.

Strategieën van Candy Crush level 241
De verrassingseitjes kun je in dit level beter even laten zitten. Door ze te gebruiken verschijnen er lastige dropveters. Level 241 is een gemiddeld level. We mogen nu door naar level 242.

Niveau van level 241: Gemiddeld.

Andere levels in de episode Chocoladeboerderij zijn: Episode chocoladeboerderij levels

4 opmerkingen:

  1. hoeveel gelatine moet je halen ik doe zo mijn best zoveel gelatine te halen lukt gewoon niet help help .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben nu al zo lang bezig ik krijg er genoeg van help mij svp

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het lukt mij niet ben al zolang bezig ik stop er maar mee het lukt mij nooit wel jammer ik doe het zo graag noot kreet help help

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit level is niet te halen. Ik ben al weken bezig. De.lol gaat er zo wel vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...