vrijdag 1 november 2013

Candy Crush tips level 226

Candy Crush tips en strategieën voor level 226

Candy Crush tips level 226
Candy Crush tips level 226
Doel van Candy Crush level 226
Level 226 is een gelatine level. In 45 moet je alle gelatine wegspelen en maar liefst 140.000 punten scoren.

Sterren voor level 226
1 ster: 140.000 punten
2 sterren: 180.000 punten
3 sterren: 220.000 punten

Candy Crush tips level 226
Candy Crush tips level 226
Omschrijving van Candy Crush level 226
In level 226 krijgen we te maken met heel veel gelatineblokjes. 70 dubbele gelatineblokjes in totaal. Bijna het hele scherm staat ermee vol. De bovenste rij gaat lastig worden.

Strategieën van Candy Crush level 226
Probeer vooral speciale snoepjes te combineren. Dan ben je in een keer van heel veel gelatine af! Level 226 is een lastig level. We mogen nu door naar level 227.

Niveau van level 226: Lastig.

Andere levels in de episode Knapperig kasteel zijn: Episode knapperig kasteel levels

7 opmerkingen:

  1. deze lukt mij echt niet ik krijg er wat van helphelp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben al zo vaak bezig het is zoooooooo moeilijk voor mij ik heb echt hulp nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb het al zoveel keer gespeelt ik ga stoppen het lukt mij nooit jammer want ik vind het zo leuk maar dit lukt mij niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. help help het komt nooit goed bij mij het lukt mij echt niet.anders stop ik ermee en dat vind ik erg jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het gaat gewoon niet ik ben al wat op leeftijd en ik doe zo mijn best maar ik krijg het niet voor elkaar wie helpt mij verder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Probeer een spikkelbal te maken en deze te combineren met een streepjes snoepje. Zo kreeg ik alle gevangen snoepjes los en toen was het een eitje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...