vrijdag 1 november 2013

Candy Crush tips level 218

Candy Crush tips en strategieën voor level 218

Candy Crush tips level 218
Candy Crush tips level 218
Doel van Candy Crush level 218
Level 218 is een gelatine level, waarbij je maar een paar zetten krijgt, 22 maar. Daarbij moet je minimaal 10.000 punten scoren.

Sterren voor level 218
1 ster: 10.000 punten
2 sterren: 25.000 punten
3 sterren: 35.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 218
De gelatine die je in level 218 moet raken vind je in het midden onderin. Er staan tralies-velden over de gelatine, dus die zul je eerst moeten wegspelen.

Strategieën van Candy Crush level 218
De drie gestreepte snoepjes staan strategisch opgesteld. De transparante coating zul je er eerst af moeten spelen voordat je deze kunt gebruiken. Voor de twee gestreepte snoepjes die op dezelfde rij staan, geldt dat je er een vrijspeelt als je de ander gebruikt. Dus niet eerst alle coatinglaagjes weghalen en dan pas de snoepjes gebruiken. 22 zetten is niet veel en dat aantal zorgt ervoor dat level 217 een gemiddeld level is. We mogen nu door naar level 219.

Niveau van level 218: Gemiddeld.

Andere levels in de episode Knapperig kasteel zijn: Episode knapperig kasteel levels

4 opmerkingen:

  1. ik vind hem zo lastig lukt mij echt niet help mij svp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem zoooooo moeilijk dit lukt mij nooit help

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga er mee stoppen dit lukt mij nooit ,en ik mag het heel graag spelen maar dit is onmogeluk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een paar suikerbollen combineren met verpakte en voila in een keer door.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...