dinsdag 15 oktober 2013

Candy Crush tips level 184

Candy Crush tips en strategieën voor level 184

Candy Crush tips level 184
Candy Crush tips level 184
Doel van Candy Crush level 184
Level 184 is weer een gelatinelevel. In 40 zetten moeten we alle gelatine wegspelen en 25.000 punten halen.

Sterren
1 ster: 25.000 punten
2 sterren: 50.000 punten
3 sterren: 75.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 184
Level 184 is level waarbij je 25.000 punten moet halen en waar 11 blokjes weggespeeld moeten worden. De gelatine is dubbele gelatine en die vind je onderin in het midden, ommuurd door chocoladeventilatoren. Level 184 is ongetwijfeld het lastigste level in de Cupcake Circus episode.

Strategieën van Candy Crush level 184
Alleen door het gebruik van speciale snoepjes is level 184 te halen. Ga vooral voor de gestreepte snoepjes. Doe daarom je best om kleurenbommen en gestreepte snoepjes te scoren. Het mooiste is als je deze kunt combineren. Soms vallen speciale snoepjes tussen de chocoladeventilatoren. Laat ze daar meteen ontploffen en zorg dat de chocolade niet te snel groeit.

Over level 184 heb ik wel een paar dagen gedaan. Het lastige is dat de gelatine dubbele gelatine is, en dan die ook onder de gewelfde steentjes met een bruin randje liggen. Die plekken moeten dus in totaal 6x worden geraakt.

Inmiddels heb ik dit level nog een keer mogen doen als uitdaging na level 289. Nu moest ik minimaal 50.000 punten scoren en haal ik level 184 in een keer! Wat geluk al niet doet....

Niveau van level 184: Moeilijk.

Andere levels in de episode Cupcake Circus zijn: Episode cupcake circus levels

6 opmerkingen:

  1. Hoi, Dat je deze dan als moeilijk bestempeld.. level 181 ( voor jou "makkelijk) deed ik een week over en dit level nog geen 2 uur,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet vooral geluk hebben bij candy crush, dus dit kan best zijn, aan level 184 ben ik namelijk wel al heel lang bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Troost je....ik heb 3 weken intensief elke dag level 181 geprobeerd!!! Veel te weinig zetten. Vanavond heb ik het eindelijk gehaald..Hoe kunnen ze zeggen dat het makkelijk is!! ONZIN��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben zo boos het is wel zeven dagen dat ik aan level 147 ben hangen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben al 3 maanden bezig met dit level...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drilvisjes helpen hier goed

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...