donderdag 3 oktober 2013

Candy Crush tips level 168

Candy Crush tips en strategieën voor level 168

Candy Crush tips level 168
Candy Crush tips level 168
Doel van Candy Crush level 168
Level 168 is een gelatinelevel. Die moet uiteraard weer worden weggespeeld. In 30 zetten moet dat ted oen zijn, verder moet je minimaal 50.000 punten scoren.

Sterren
1 ster: 50.000 punten
2 sterren: 105.000 punten
3 sterren: 165.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 168
De 9 gelatineblokjes zijn verstopt achter de bruine gewelfde snopejes. Je moet in dit level van alles in de gaten houden. De tralies-velden, de gewelfde steentjes, chocolade en de 13-zetten bommen.

Strategieën van Candy Crush level 168
Probeer zo snel mogelijk in het midden van het scherm door de bruine gewelfde steentjes te breken. Dat is echt noodzakelijk om de toevoer van nieuwe snoepjes op gang te houden. Als het niet lukt krijg je gewoon geen nieuwe snoepjes meer. Als het eenmaal gelukt is, focus je dan op de 13-zetten bommen.

Level 168 is vrij gemakkelijk. Ik heb het in vier keer gehaald.

Niveau van level 168: Makkelijk.

Andere levels in episode Pastillepiramide zijn: Episode pastillepiramide levels

3 opmerkingen:

  1. help het lukt mij niet .ik vind het zo leuk .maar het lukt mij niet level 168

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik ook dikwijlss gedacht, maar isteren lukte het plots wel. Tip: kijk eens op www.candy crush level 168 voor nuttige tips. Deed ik ook en een aantal beurten later is het me gelukt.

      Verwijderen
  2. Het lukt mij ook niet....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...