woensdag 2 oktober 2013

Candy Crush tips level 167

Candy Crush tips en strategieën voor level 167

Candy Crush tips level 167
Candy Crush tips level 167
Doel van Candy Crush level 167
Level 167 ziet er erg anders uit door de vele witte gewelfde steentjes. Verder is level 167 een gewoon gelatine level, nou ja, een gewoon lastig gelatine level. Je moet bovendien minimaal 80.000 punten halen.

Sterren
1 ster: 80.000 punten
2 sterren: 140.000 punten
3 sterren: 190.000 punten

Candy Crush tips level 167
Candy Crush tips level 167
Omschrijving van Candy Crush level 167
De gewelfde steentjes moet je twee keer raken. Daaronder zitten gelatineblokjes die je maar één keer hoeft te raken. De gelatineblokjes die niet achter een gewelfd steentje zitten, zijn dubbele gelatineblokjes.

Strategieën van Candy Crush level 167
Omdat je heel veel moet raken kun je dit level alleen maar halen door speciale snoepjes te gebruiken. Probeer echt om niet zomaar te combineren maar stuur vooral aan op gestreepte, verpakte en gestippelde snoepjes.

Level 167 is een vrij lastig level, de chocolade maakt het moeilijk en de 50 zetten is aan de krappe kant.

Niveau van level 167: Lastig.

Andere levels in episode Pastillepiramide zijn: Episode pastillepiramide levels

7 opmerkingen:

  1. Probeer de chocolade makers pas laat te raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze level ben ik nu al dagen mee bezig,is niet door te komen.
    aardigheid gaat er af,je hebt er gewoon geen zin meer in dus zoek je een andere game die niet zo moeilijk is,veel van mijn vrienden zijn al afgehaakt met dit spel,het word dan ook moeilijker om nog levels en 3 kaartjes te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit er sinds half december in vast en geen 1 van de tips helpt als ik zoveel mogelijk vakjes open voordat de chocolade komt hou ik meestal 1 zwart vakje en 5 galantie stenen over

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben zelfs tot 1 blokje gekomen. Maar als anderen het wel lukt ... moet het mij toch ook eens gaan lukken. Ik blijf proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een beetje geluk hebben: ik was er van de eerste keer door. Heb ook mijn gestreepte en verpakte snoepjes 'gespaard' om het goed te laten knallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu heb ik m drie keer leeggespeeld maar krijg de melding dat de gelatine niet weggespeeld is hoe kan dit.. ik begin onderhand dit spel aardig zat te worden op deze manier.. ik heb fotos maar helaas kan ik die hier niet opzetten...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...