zondag 22 september 2013

Candy Crush tips level 158

Candy Crush tips en strategieën voor level 158

Candy Crush tips level 158
Candy Crush tips level 158
Doel van Candy Crush level 158
Level 158 is een ingrediënten level. Of liever gezegd een één-ingrediënt-level. Bovendien moet je minimaal 10.000 punten halen in 20 zetten.

Sterren
1 ster: 10.000 punten
2 sterren: 45.000 punten
3 sterren: 50.000 punten

Candy Crush tips level 158
Candy Crush tips level 158
Omschrijving van Candy Crush level 158
In level 158 moet je zorgen dat je één ingrediënt in 20 zetten naar beneden halen. Het gaat om een kers, die je in het rechterdeel van het speelveld naar beneden moet brengen. De middelste 2 kolommen van het linkerdeel zorgen ervoor dat de kers rechts komt. Het wordt lastig gemaakt door tralies-velden en vooral door de groeiende chocolade.

Strategieën van Candy Crush level 158
Dit is een redelijk makkelijk level. Maar let op: 20 zetten zijn voorbij voordat je het weet. Zorg ervoor dat je verticale rijtjes maakt onder de kers, daardoor zal deze snel zakken. Bovendien moet je ervoor zorgen dat de chocolade niet te snel groeit en dat de tralies-velden kapot gaan. Gespikkelde snoepjes en andere speciale snoepjes zijn zelfs in deze beperkte ruimte, goed te maken. Probeer dat dus ook! Level 159 is ons volgende doel.

Inmiddels heb ik dit level opnieuw gekregen als uitdaging na level 260. Helaas moest ik nu minimaal 45.000 punten scoren. Ik heb hem al een paar keer gehaald, maar dan met minder dan 10.000 punten. Heel vervelend! Na ruim een week heb ik level 158 opnieuw gehaald. Nu met bijna 50.000 punten, dus het is wel te doen...

Niveau van level 158: Redelijk makkelijk - Lastig.

Andere levels in episode Pastillepiramide zijn: Episode pastillepiramide levels

12 opmerkingen:

  1. Redelijk makkelijk? Alleen maar wanneer je met een speelveld begint dat er zo uitziet als wat hierboven staat dan. Beetje geluk gehad misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ben hier ook al een paar dagen mee aan het worstelen. Diverse spelletjes kan ik zelfs helemaal niets in het rechterveld....en binnen een mum van tijd is het hele veld bedekt met chocolade. Het wachten is dus op geluk!

      Verwijderen
  2. Het voorbeeld is idd het ideale veld.... Ook bij een andere site zag het er gemakkelijk uit. Maar ik heb zon veld nog niet gehad.... Dan maar idd wachten op geluk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, redelijk makkelijk.. Hoe vaak heb je er over gedaan voordat je dit beginveld kreeg? De chocolade gaat als een speer, als je in de rechterkolom niets kunt en het lastig is om in de linker een bal of streepjes te combineren. Het is, net zoals 147, gewoon een kutlevel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel vervelend level, zal nog wel ff duren voor ik eruit ben.

      Verwijderen
  4. Kijken naar het veld, anders stoppen en opnieuw beginnen kost geen levens net zo lang dat je wel een redelijk veld krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kost mij gewoon elke keer een leven als ik opnieuw begin. Ook op mijn mobiel met de trug knop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lukt bij mij ook niet met de terugknop. Kost gewoon een leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga weg makkelijk level! Misschien als je de goede kleuren krijgt maar nu na zo'n 200 keer nog steeds vast. Ik kap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je moet gewoon geluk hebben met dit level en geduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grrrrrrrrrrrr rot level zit al weken vast,heb je geen betere tips ???
    Om de chocolade te stopppen bv?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...