zaterdag 27 juli 2013

Candy Crush tips level 121

Candy Crush tips en strategieën voor level 121

Candy Crush tips level 121
Candy Crush tips level 121
Doel van Candy Crush level 121
Haal 50.000 punten binnen 90 seconden.

Sterren
1 ster: 50.000 punten
2 sterren: 75.000 punten
3 sterren: 100.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 121
In dit level moet je veel punten halen in 90 seconden. De bommen maken het heel lastig want je bent redelijk wat tijd kwijt om te bekijken hoe je deze kunt laten ontploffen.

Strategieën van Candy Crush level 121
De beste strategie is om vooral te focussen op de bommen EN de 5-extra-seconden snoepjes. Deze 5-extra-seconden snoepjes heb je echt nodig en bedenk dat 6 van deze snoepjes al een halve minuut extra betekent, bovendien is het op deze manier echt mogelijk om minuten extra te krijgen. Desondanks is de conclusie voor het niveau van dit level: Moeilijk.

Aanvulling. Na level 125 kreeg ik dit levels als de tweede uitdaging. Nu moest ik 75.000 punten halen. Dat maakt het bijna niet te doen. Na 3 dagen werd het aantal punten dat ik moest halen verlaagd tot 71.250.

Andere levels in episode pepermuntpaleis zijn: Episode pepermuntpaleis levels

5 opmerkingen:

  1. Dit is toch niet te doen je bent alle levens in een paar seconden kwijt.
    Je komt niet eens in de buurt van de bom in het raster, 60 sec dat haal je nooit, wat is het ddoel om dit zo moeilijk te maken? Dat je gaat kopen zeker, nou mooi niet, er zijn wel leukere games.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze is echt niet te doen. Nou had ik al zo'n vermoeden dat hier 'intelligente' software achter zit, maar het is dus inderdaad zo dat het spel op jouw speelgedrag wordt afgestemd, want ik krijg maar 50 seconden!!!

      Verwijderen
  2. Level 125 kom ik niet doorheen, vooral die hoekjes krijg ik niet weg, ben het zo zat dat ik er mee stop, mijn vrienden haken een voor een af.
    Moet leuk blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meerdere keren nog niet eens in de buurt van de bom kunnen komen, en dan opeens een spel: hup alles in een keer snel weggespeeld! Kwestie van geluk.als je geen setjes van 3 kunt maken in de buurt van de bom, haal je het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou heb ik al wat hele moeilijke gehad, maar 121 is volgens mij echt te moeilijk vanwege t tijds limiet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...