woensdag 10 juli 2013

Candy Crush tips level 104

Candy Crush tips en strategieën voor level 104

Candy Crush tips level 104
Candy Crush tips level 104
Doel van Candy Crush level 104
Verwijder alle gelatine en haal 65.000 punten in 35 zetten. Zorg dat je rekening houdt met de gekleurde bommen en de chocolade om dit level te halen.

Sterren
1 ster: 65.000 punten
2 sterren: 115.000 punten
3 sterren: 215.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 104
In dit level moet je alle gelatine verwijderen en 65.000 punten halen. Dat wordt vooral extra moeilijk gemaakt door drie 8-zetten-bommen die ergens onderin staan, door chocolade, dropveters, steentjes en tralies. Het is vooral lastig omdat je met meer zaken rekening moet houden. De 8-zetten bommen en chocolade zijn hierbij het lastigste.

Strategieën van Candy Crush level 104
De beste strategie is om te beginnen met de bommen. Als die eenmaal weg zijn, kun je een deel van het scherm vrij maken waardoor de chocolade gaat groeien. Dan is het vooral een kwestie van veel rijen van 3 te maken die tegen de chocolade ontploffen. Op die manier de chocolade terugdringen en helemaal verwijderen. Dit level is redelijk goed te doen.

Andere levels in episode zoutvallei zijn: Episode zoutvallei levels

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een vreselijk lastige level. De bommen blijven maar komen. Heb ik ze eindelijk weg heb ik haast geen zetten meer over voor de rest. Ik probeer de moet erin te houden maar puffff houd niet over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK KRIJG STRESS VAN DAT KLOTE LEVEL !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom er maar niet doorheen. Wie stuurt me levens, ik stuur ze uiteraard terug.... zo kunnen we elkaar helpen. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...