zondag 7 juli 2013

Candy Crush tips level 100

Candy Crush tips en strategieën voor level 100

Candy Crush tips level 100
Candy Crush tips level 100
Doel van Candy Crush level 100
Eindelijk bij Candy Crush level 100!!!! Verwijder hier alle gelatine en haal 60.000 punten in maar 20 zetten.

Sterren van level 100
1 ster: 60.000 punten
2 sterren: 85.000 punten
3 sterren: 110.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 100
In dit level moet je in maar 20 zetten alle gelatine wegwerken en 60.000 punten halen. Dat wordt vooral extra moeilijk gemaakt door één bom, een 15-zetten bom. Om daar van af te komen heb je dus maar 15 zetten.

Strategieën van Candy Crush level 100
Een goede strategie is om te beginnen aan of de linker of de rechterkant. Op die manier kun je de richting het midden schuiven om zo snel de 15-zetten bom te raken! Let op, het gaat om 25 gelatine blokjes. Die staan bij elkaar in een blok van 5x5 midden onderin. De steentjes helemaal rechts en helemaal links, en de steentjes bovenin hoeven dus niet weg!

Niveau van level 100: Lastig.

Andere levels in episode zoutvallei zijn: Episode zoutvallei levels

13 opmerkingen:

  1. 20 zetten is veel te weinig je komt er nooit doorheen of je moet zetten gaan kopen en dat vertik ik,het moet leuk blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is niet te doen. Je moet natuurlijk wel een kans krijgen. Het zal vast wel een keertje lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben al 4 dagen bezig, nog even en dan stop ik met Candy Crush

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Begin er nu pas aan. Bovenstaande geeft moed, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. loop ook vast zij het dat je door middel van de hulpstukken wel extra vakken kunt wegspelen.
    desalnietemin LASTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lol heb nu al 3 keer geen zetten meer na 1 move ,tis net een gokkast hopen op de goede steentjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Slim die 15 zetten bom zo gaan je levens er natuurlijk supersnel doorheen.is er echt geen gratis hach voor onbeperkte levens zonder surveys ofzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit was het eerste moment in het spel dat ik dacht: saai! je bent namelijk binnen een mum van tijd 5 levens kwijt, heb je eindelijk een keertje die irritante bom weggespeeld dan moet je met de resterende paar zetten ook nog al dat slijm weghalen pfff

    Uiteindelijk had ik hem toch binnen 4 pogingen van 5 levens

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kopen moet je dat willen ze geld

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een klote spel zeg... ik denk dat ik level 100 al 1000 x heb geprobeerd.
    stop ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lol, ik heb al n paar keer moeite gehad met levels, en dacht er dan ook niet doorheen te komen, is nog altijd gelukt, dus met deze zal het ook wel een keer gebeuren, het scheelt dat ik heel veel levens heb, veel vrienden spelen dit ook ;-), en met n lastig level spaar ik n paar dagen de gratis boosters, die helpen ook goed ik vertik het om voor n spelletje te betalen! Succes iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nadat ik al deze tips heb gelezen, heb ik het level in 1 keer gehaald, bedankt��

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...