zondag 23 juni 2013

Candy Crush tips level 87

Candy Crush tips en strategieën voor level 87

Candy Crush tips level 87
Doel van Candy Crush level 87
Dit is een ingrediënten level. In 50 zetten moet je 8 ingrediënten naar beneden halen en 80.000 punten halen.

Sterren voor level 87
1 ster: 80.000 punten
2 sterren: 120.000 punten
3 sterren: 180.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 87
In dit level moet je alle ingrediënten verwijderen. Dat zijn vier kersen en vier hazelnoten.

Strategieën van Candy Crush level 87
Een goede strategie voor level 87 is de steentjes in de 3 rechter kolommen zo snel mogelijk weg te halen. Het is goed om te weten dat er maar twee ingrediënten tegelijk zijn. Dus probeer de ingrediënten wel zo snel mogelijk weg te werken. Dan verschijnen de volgende kersen en hazelnoten weer snel in beeld. Probeer de ingrediënten dus niet op te sparen, dan kun je snel naar level 88.

Niveau van level 87: Redelijk gemakkelijk.

Andere levels in episode kauwgumbrug zijn: Episode kauwgumbrug levels

23 opmerkingen:

  1. Hier staat dat je bij Dromenwereld level 87 50 zetten krijgt, ik krijg er maar 30. Hoe kan dat? Geen wonder dat ik hem niet uitgespeeld krijg. Gr. Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helen. die 50 zetten horen bij level 87 in de gewone CC omgeving. Over Droomwereld level 87 kom je hier niet verder, want ze geven aan dat Droomwereld maar tot level 65 gaat. En ik krijg deze ook al weken niet uitgespeeld; is een level waar je zelf geen enkele invloed op hebt want je weet niet waar welke snoepjes gaan vallen. Succes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anoniem, level 87 van Dromenwereld is idd hetzelfde level als level 87 van de gewone CC. Maar in 30 zetten onmogelijk. Moet een fout zijn.

      Verwijderen
  3. Droomwereld heeft inmiddels 95 levels.Ik heb net als Helen ook maar 30 zetten bij level 87 droomwereld!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Anzi, maar ik heb bij Google gekeken en daar staat een foto van Dromenwereld 87 met daarbij in de omschrijving dat er 50 zetten zijn. Het level wordt "redelijk makkelijk" genoemd. Waarschijnlijk wel met 50 zetten, maar met 30 onmogelijk. Misschien een fout in het spel. Heb jij hem wel uitgespeeld?

      Verwijderen
  4. Nee, ook ik krijg hem niet uitgespeeld. Ook mij lijkt dit level onmogelijk i 30 zetten. Ook ik denk dat het een fout is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat het even weten als het jou gelukt is, geef ik het ook door als het mij gelukt is. SUCCES!!!

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Hallo Anzi, ik heb eindelijk level 86 uitgespeeld. Had wel het geluk dat bijna alle noten en kersen van rechtsboven kwamen en snel achter elkaar. Hoop dat het jou ook snel gaat lukken. Succes!!

      Verwijderen
  6. Hoi Helen, ik ben nog steeds bezig. Maar weet nu dat het mogelijk is, :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ben all een tijdje met droomwereld 87 bezig en kwam toen deze pagina tegen omdat het maar niet lukt! Ik ben er zat van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet opgeven Anoniem, het is mij en Anzi ook gelukt, dus hij te uit te spelen. SUCCES!!

      Verwijderen
  8. Hoi Helen, ook mij is het inmiddels gelukt PFFFFFFF

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anzi, ik ben nu bij level 94, dus nog 2 te gaan en dan maar weer wachten op de updates. Hoop dat ze er nu wat sneller mee zijn. Want wat is het een verslaafd spelletje..haha!!

      Verwijderen
  9. wat een kut level , gaat toch niet lukken als je alles links krijgt.........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is idd geen fijn level. Maar op een gegeven moment (net als je er mee wilt stoppen) komen de noten en kersen van rechts en snel achter elkaar. Was bij mij ook.

      Verwijderen
  10. Net als bij Helen was het bij mij ook anoniem. Gaat je vast lukken. En idd hopen dat we dit keer niet zo lang op nieuwe levels moeten wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Krijg ook maar 33 zetten, niet te halen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik nog 1 ingrediënt moet loopt het spel vast. Iemand een oplossing?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helaas draait dit spel om hoeveel geluk je hebt en niet om je skills bij heel veel levels moet je wachten tot het een keertje meezit. Heb sommige levels wel 40 x moeten spelen en de 41e keer haal je het in 1 keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het gebeurt vaak dat als ik het ingrediënt door de 3de 'uitgang' van rechts laat verdwijnen, de volgende in dat zelfde rijtje komt.
    Ik zie overigens maar 1 ingrediënt tegelijk en geen 2.
    Nog niet gehaald en ik ben er na >50 pogingen eigenlijk wel klaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lastige level 87! Grrrr....alleen met geluk, zo te lezen, uit te spelen!! Dus ik moet nog even volhouden!!!(doorspelen dus).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Iemand al level 125 van Dromenwereld uitgespeeld? Ik hou van uitdagingen, maar als het onmogelijk wordt houd het op. Graag tips!!! Gr. Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...