woensdag 26 november 2014

Level 377 | Candy Crush tips level 377

Candy Crush tips en strategieën voor level 377

Level 377 | Candy Crush tips level 377
Level 377 | Candy Crush tips level 377
Doel van Candy Crush level 377
Level 377 is een level waarbij we 3 bestellingen en minimaal 30.000 punten moeten halen binnen 50 zetten.

Sterren voor level 377
1 ster: 30.000 punten
2 sterren: 55.000 punten
3 sterren: 70.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 377
De 3 bestellingen zijn: 100 groene, 100 gele en 100 paarse snoepjes.

Strategieën van Candy Crush level 377
Speel snel de twee taarten weg. Gebruik gestreepte snoepjes eventueel gecombineerd met verpakte snoepkes om de dropveters weg te spelen. We mogen nu naar level 378.

Niveau van level 377: Erg lastig.

Andere levels in de episode puddingpagoda zijn: Episode Puddingpagoda levels

15 opmerkingen:

  1. Ben al 4 weken bezig, schiet niet op, ben er wel klaar mee, al mijn vrienden zijn afgehaakt, krijg ook geen levens meer, voor mij stopt het hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens, ook voor mij stopt het hier , trouwens mijn vrienden spelen dit ook niet meer, snap ik dus.... Waarom zou ik verder gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben net beland bij level 377, weet nu al dat het niet te halen is. Waardeloos. Voor mij houd het hier op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben er ook klaar mee, niemand speelt dit spel meer, dus ik kan geen levens meer vragen en ja... Ook ik haak af. Toedeloe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik moet ook bekennen dat het na bijna een jaar dit spel te hebben gespeeld en ook nooit eerder heb geklaagd dat dit level na 3 maanden de lol er voor mij heeft afgehaald.ik stop nu ook want dit is niet te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Ik wil even kond doen van het feit dat mijn vrouw (76) na vijf weken ploeteren vandaag met een luide schreeuw aan gaf dat zij dit level heeft gehaald. Dus spelers het kan wel!!!

      Verwijderen
  6. Als je dit spel speelt, merk je pas hoe stomzinnig Facebook is. Er is maar één reden waarom het is opgezet, geld verdienen met een loze zak niets. Stop met het spel, aangezien niemand het meer leuk vindt, sterker nog, ik schrijf me uit van facebook aangezien het geen social media is, enkel poen verdienen. Beetje ontnuchterend...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rot level ook al heb je zoveel snoepjes het lukt niet zelf mijn bommen alles ben ik al kwijt aan deze level je komt er maar niet doorheen jammer ben je al zo ver gekomen krijg je deze level

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het is een hele uitdaging level 377!!!
    Maar er staat 3x bestellingen van a 100 snoepjes in 50 zetten??
    Mijn level 377 is: 60 paars, 60 groen en 60 blauwe halen in 25 zetten!!!
    Ik kom er in 25 zetten ook niet doorheen!!! Maar inderdaad de aanhouder.... juist ja. Frustrerend maar ja ik ga het toch weer proberen, erg leuk spel hoor ondanks sommige levels!
    Soms zit het mee, soms zit het tegen! tsja... maar maar 25 zetten???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad 3 x 60 snoepjes maar in slechts 20 zetten.... Hoe vreemd is dit?

      Verwijderen
  9. 15 levens gespeeld: klaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tot mijn verbazing in 1 leven uitgespeeld en had nog 22 zetten over!!!!!! Zonder hulp van boosters! Ik begrijp dat niet. Bij sommige gemakkelijke levels volgens bovenstaande blogger doe ik ± 30 levens erover. Enfin...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 3x 60 snoepjes in 20 zetten. Lastig, maar tot mijn grote verbazing in 5 pogingen gehaald. (zonder inzet van boosters). Blijven proberen en geluk hebben, dan is het te doen. (Ik kon een gespikkeld snoepje combineren met een blauw verpakt snoepje. Daardoor ging het ineens hard :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk spel maar blijven steken in 377 word na 4 weken strontvervelend ik begint het spel ondertussen te haten

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...