maandag 27 januari 2014

Level 315 | Candy Crush tips level 315

Candy Crush tips en strategieën voor level 315

Doel van Candy Crush level 315
Met level 315 spelen we een ingrediëntenlevel. We krijgen 50 zetten om 30.000 punten te scoren.
Level 315 | Candy Crush tips level 315
Level 315 | Candy Crush tips level 315

Sterren voor level 315
1 ster: 30.000 punten
2 sterren: 80.000 punten
3 sterren: 105.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 315
In level 315 gaat het om in totaal 3 kersen. De dropveters zijn lastig.

Strategieën van Candy Crush level 315
Speel in level 315 de snoepjes onder de kersen weg. Het voordeel isdat we direct zien waar de kersen zijn. Want de begin opstelling van het speelveld toont de 3 kersen op de bovenste rij. We mogen nu naar level 316.

Niveau van level 315: Makkelijk.

Andere levels in de episode Kostelijke kusten zijn: Episode kostelijke kusten levels

34 opmerkingen:

  1. Waarom zijn de levels die hier makkelijk genoemd worden voor mij helemaal niet makkelijk.lees liever gemiddeld hier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal niet gemakkelijk, want de kersen aan de zijkant moeten naar de middelste drie vakken geplaatst worden, omdat ze anders niet uit het spel kunnen vallen en dat verplaatsen is niet altijd mogelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neem aan dat je aan het rad mag draaien? Dan is zo'n handje heel handig daar kan je als je ingrediënt vast zit ruilen van rij zo is het mij ook gelukt om dit level te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De status mag beste wel veranderd worden in "Gemiddeld" of "Lastig" .
    Zat 3 weken geleden onwijs lang vast bij level 201 nu weer bij dit level... Heb ook begrepen dat level 350 über-moeilijk is... Good Luck everybody, want mij lukt het niet :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mij lukt het ook niet.. Er zit geen beweging in de buitenste twee kersen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja en als je dan nog 2 kersen een keer in de middelste rij bijna helemaal onderaan hebt, komen er geen goede combinaties om ze weg te krijgen met nog behoorlijk veel zetten!! Het is een lastig level! Graag meer levels zoals 309 dat speel voor de lol soms nog wel eens had meer dan 2000 punten en de snoepjes en chocolade ballen bleven maar vallen..met open mond, verbazing genoten ha, ha!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's my day! na eerst de Jackpot "gewonnen" te hebben, is het me gelukt met behulp van 3 handjes dit alles behalve gemakkelijk level te halen.

      Verwijderen
    2. probeer bovenin de kersen naar het midden te krijgen,het is mij na 3 x gelukt

      Verwijderen
  7. Kan iemand mij eens duidelijk uitleggen hoe ik die ingrediënten naar het midden kan krijgen??? ik weet wel dat het van het palet afhangt, maar dan nog...Moet je aan de zij kanten iets doen zo dat je kunt switchen. Ja en die Jackpot of dat handje heb ik nog niet gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. spijtig hier stopt het voor mij !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik probeerde nog 1 keer en hup was er door heb wel mijn handjes moeten gebruiken in het spel .

      Verwijderen
  9. De moderator vind alles gemakkelijk. Speelt die die levels wel ???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je voor een eikel om dit makkelijk te noemen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. idd niet makkelijk; soms kom ik door levels heen die moeilijk genoemd worden en hier zit je dan weer dagen achter; erg raar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel moeilijk om zenuwachtig van te worden ....helemaal niet leuk ...het moet haalbaar blijven ..Graag wat tips

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is echt niet te doen 1 speel je zo weg maar andere 2 onmogelijk help help of tips svp

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is een onmogelijke opgaven je speelt als je geluk heb hoogstens 2 kersen weg als je geluk hebt. maar 3 kersjes gaat nooiiiiiiiiiiiit lukken ik heb alles al geprobeerd .help help graag tips svp

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik geef echt niet snel op maar iets wat echt onmogelijk is niet leuk om te spelen ik heus wel geduld maar dit gaat gewoon niet hel help svp

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben weer zo druk geweest met spelen het is een onmogelijke strijd die je niet kan winnen zo naar zelf met de grote ronde snoepjes samen met een anderer ze blijven vast zitten de kersjes het lukt echt nooit bij mij help help mij toch svp

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik doe zo mijn best probeer alles mijn beste spel is dat 1 kers nog moet het lukt nooiiiiiiiit ik krijg er een staart van help help mij toch svp

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik doe dit nu al 315 keer maar deze is niet te doen ik red het echt niet.mischien om dat ik niet meer de jongste ben .ik mag het erg graag spelen maar dit is echt onmogelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het is mij gelukt tip bij iedere zet kijken om een kers op de goede plek te krijgen goed uit kijken dus zo is het mij ook gelukt geduld hebben .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met verbazing lees ik dat veel mensen moeite hebben met dit level. Ik was er zo doorheen zonder een "handje" te gebruiken. Gewoon iedere zet goed bekijken en strategisch spelen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja hoor Toos', heb je toevallig de goede snoepjes gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een frustrerend level! En het helpt ook niet mee dat die gekke moderator dit level 'makkelijk' noemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gelukt door 'handjes' te gebruiken, anders kreeg ik de kersen aan de zijkanten niet weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit level is helemaal niet gemakkelijk! Je moet de kersjes naar de middelste rij zien te krijgen, en dan nog naar beneden, en meestal zijn er dan nog maar weinig zetten over, en geen combinaties meer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik dacht dat u tips zou geven?? Ik zie geen tips. Help me aub ik kom niet verder!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik stop geheid met dit spel ik word er gek van ben al 2 maanden bezig met dit rot level dag Candy Crush!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vind dit niet zozeer een super moeilijk maar vooral een super irritant level. Probleem zit in de buitenste kersen die lastig geplaatst zijn. Zoals in wel meer levels heb je hier wederom een forse portie geduld en geluk nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Pff ben al een week bezig ermee.. Had ik net alle 3 de kersen eindelijk binnen, zeggen ze level mislukt, terwijl ik alles had ook qua punten 😡

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...